Slovenská televízia a rozhlas predstavila novú kampaň k piatej sérii divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko.
Kreatívny koncept stavia do hlavnej úlohy tentoraz samotné zákusky, ktoré cestujú naprieč Slovenskom, aby sa zúčastnili najväčšej pekárskej šou.
Kampaň kombinuje televízne spoty, online, outdoor aj rozhlas a divákov naladí na návrat obľúbenej jesennej relácie.
„Nápaditá, farebná a hravá kampaň, v ktorej hlavnú úlohu tentoraz hrajú zákusky, koláče a dezerty všetkých druhov. Cestujú naprieč celým Slovenskom, aby sa zúčastnili najväčšej pekárskej šou. Pointou tejto odľahčenej a vtipnej kampane je ukázať, že aj koláče sa už nevedia dočkať novej série,“ hovorí vedúci Odboru kreatívy STVR Roman Kettner.
Kampaň je založená na metafore „živých zákuskov“, ktoré v podobe nadrozmerných kostýmov putujú zo všetkých regiónov Slovenska do hlavného pekárskeho stanu v Bernolákove.

Diváci tak uvidia croissant stopujúci auto, šamrolu cestujúcu v autobuse, či donut vezúci sa na vlečke. Režisér kampane Peter Ehrenberger dodáva:
„Veľmi ma teší, že sme ikonické zákusky premenili na jedinečné postavy, ktoré pôsobia živo a komicky aj bez slov. Každý spot je postavený na silnej replike s vtipným dvojzmyslom a kontrast medzi absurdnými postavami a reálnym prostredím vytvára humor, ktorý si divák zamiluje.“
Jednotlivé minispoty fungujú ako tízre a v celku vytvárajú imidžový spot, ktorý je postavený na kontraste medzi absurdnými postavami a reálnymi prostrediami slovenských miest.

Humor, slovné hračky a vizuálna hravosť sú základným prvkom celej komunikácie. Producent Branislav Binda zdôrazňuje:
„Cieľom je odkomunikovať hlavnú ideu relácie – že pečenie spája celé Slovensko – hravou a vizuálne atraktívnou formou. Teaser je dynamický, postavený na emócii radosti, očakávania a spoločného stretnutia.“
Produkciu kampane zastrešila spoločnosť FILMSERVICE PRODUCTIONS, ktorá využila nielen televízne spoty, ale aj kostýmových maskotov v uliciach miest.
STVR online
Títo „živí“ zákuskoví hrdinovia sa objavia medzi ľuďmi, budú sa fotiť s fanúšikmi a vytvoria aj autentický online obsah. Rozhlasová časť pracuje s opisom chutí a vôní, outdoorová zas cieli na konkrétne mestá a ich ikonické sladkosti s odkazom, že pečenie spája celé Slovensko.
Sledujte piatu sériu Pečie celé Slovensko od 5. októbra na Jednotke.
25 50 75 90