Hlavnou ideou kampane je prepojenie generácií. V spote sa objavujú aj známe tváre ako Marek Hamšík či Vratislav Greško, ktorí symbolicky odovzdávajú štafetu nastupujúcej generácii futbalistov.
Aj keď sa na ihrisku objavujú nové mená a idoly minulosti ustupujú do úzadia, vášeň pre hru a emócia zostávajú stále rovnaké.
„Cieľom našej komunikácie je zdôrazniť, že najväčší futbalový sviatok roka sa odohrá na slovenskej pôde a diváci ho môžu sledovať výlučne na obrazovkách a počúvať v rozhlasovom vysielaní STVR. Ďakujem všetkým kolegom a spolupracovníkom, ktorí sa na príprave kampane podieľali“ povedala Andrea Pivarčiová, poverená vedením Sekcie marketingu a komunikácie STVR.

Kampaň odštartovala postupne, vo viacerých vlnách. Od 21. mája prebiehala tízingová fáza, ktorá naladila divákov prostredníctvom krátkych upútaviek. Od 28. mája sa do vysielania dostávajú imidžové spoty v dvoch verziách, dlhšej aj kratšej.
V priebehu samotného šampionátu, ktorý sa začne 11. júna, nasadia tvorcovia tzv. boostové formáty. Sú to dynamickejšie spoty zamerané na najdôležitejšie zápasy a momenty turnaja.
Kampaň zároveň nezostáva len na obrazovkách. Pripravené sú rozhlasové upútavky, online bannery aj printové vizuály dopĺňajú komunikačnú stratégiu naprieč médiami.
STVR online
„STVR tak otvára šampionát nielen na ihrisku, ale aj v mediálnom priestore. Ukazuje, že nová generácia slovenského futbalu je pripravená zaujať svoje miesto, a pripomína divákom, že všetky momenty turnaja zažijú naživo výhradne vo vysielaní verejnoprávnej televízie a rozhlasu,“ dodala Andrea Pivarčiová.
25 50 75 90